1. Sebastian Chrapek: Na 100% bym zwiększył przychody swojej firmy i budował bym wewnętrzny rynek. 
  2. Jakub Królikowski: Przestawiłbym się na marketing "wewnętrzny" i po prostu sprzedaż ;)
  3. Katarzyna Mata: wtedy zwyczajnie wreszcie ZACZNĘ zarabiać !
  4. Krzysiek A: więcej wejść na nasze strony ( z linków z mailami) czyli większy ruch, który mógłby się przełożyć oczywiście na sprzedaż.
  5. Tomek Lirycki: ja po prostu zacząłbym zarabiać (a przynajmniej miałbym do tego sposobność)
  6. Anita Zielke: Będę miała kolejną portcje "tajemnej wiedzy", moja lista zwiększy się kilkakrotnie i rozwieją się wszelkie moje wątpliwości.
  7. Krzysztof Wojtyniak: jednym słowem są klienci są pieniądze ,jak nie masz listy nie masz klientów a koszty ponosisz .
  8. Kazimierz Białek: rejestracja w sklepie pomaga w dotarciu do większej liczby klientów.
  9. Grzegorz Tarasiuk: Znalazł bym sposoby na doprecyzowanie potrzeb (i może możliwości) użytkowników.
  10. Ryszard Herdan: Gdybym miał dużą gorącą listę, to nareszcie ruszyłbym z budowanie struktury
  11. Marek Mazurkiewicz: Wzrosłyby możliwości sprzedaży. Przy dobrym mailingu wzrosłaby sprzedaż.
  12. Karol K: Zyskałbym większe grono stałych użytkowników co przełożyłoby się na moje zyski
  13. Łukasz Kubow: Zwiększyłbym zyski (najogólniej rzecz ujmując).
  14. Robert Smyka: Lista zmieniłaby bardzo dużo, bo teraz prawie jej nie mam!
  15. Grzegorz Kisielewski: Skutek dla biznesu były mocno raczej długofalowy.
  16. Adam Walczyk: zwiększyło by zyski
  17. Tomasz Warmuz: Lista adresowa to esencja sprzedaży.
  18. Krzysztof Mazepa: Podejrzewam, że przełożyłoby się to na większą sprzedaż i większe zyski.
  19. Barbara Tokarczyk: Nie będę oryginalna. Większa lista = więcej klientów = większa sprzedaż
  20. Marek Kliska: Ożywiło by mój biznes.
  21. Krzegorz Pawlak: Ten biznes wreszcie by rozkwitł. Po ostatnim mailu do mojej listy miałem komplet na szkolenie w ciągu 2 dni.
  22. Joanna Łukaszewicz-Bernady: Oh, no byłabym szczęśliwa, że mam ten pierwszy, ważny krok za sobą i że mój biznes zaczyna istnieć.
  23. Beata Kozłowska: W końcu mogłabym zająć się istotą mojej działalności, a nie ciągłym budowaniem otoczki okołobiznesowej
  24. Marcin Leissa: Co by zmieniło ? Dochód i obrót na pewno :]
  25. Maria Nawrotek: Podtrzymanie dobrych emocji z produktem ?
  26. Adam Wiśniewski: Myślę, że wprowadziło by to sporo dobrego do biznesu. 
  27. Borys Wasiuk: zwiększenie możliwości sprzedaży i rozwój 
  28. Krzysztof Manikowsk: zmotywowałbym się do zatrudnienia osoby doświadczonej, aby ją obsługiwała.
  29. Dario Krol: Lista pozwala na utrzymanie kontaktu z klientem co można przełożyć w konsekwencji na zwiększenie sprzedaży. Posiadanie listy i dobry kontakt z nią zmieniłoby dochody firmy.
  30. Tadeusz: lista adresowa jest kluczowa. Bez niej właściwie nie m żadnego e-biznesu, a przynajmniej nie umiem go sobie wyobrazić. 
  31. Anna Pfützner-Kopcińska: Gdyby co dwudziesta z osób na tej liście zwróciła by sie do mnie na konsultacje, i co czwartej z nich sprzedałabym choć jeden produkt ubezpieczeniowy, byłabym bogata. 
  32. Adam Węglarczyk: Z łatwością i szybko mógłbym rozpromować nową usługę
  33. Tomasz Niewęgłowski: Czy to pytanie retoryczne? Puszczenie oczka
  34. Dawid Szajner: zwiększenie ilości klientów przy niskim koszcie ich pozyskania
  35. Michał Wrębiak: zwiększyć zyski i ilość powracających klientów.
  36. Grzegorz Piasecki: Mając listę, znałbym na bieżąco potrzeby swoich klientów oraz tych potencjalnych! 
  37. Dariusz Bieniek: Duża i wartościowa lista pozwoliła by na lepsze poznanie potrzeb klientów i udoskonalenie produktów.
  38. Teresa Ewa Leśniak: Odpowiednio dobra lista adresowa to: możliwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów, poznawania potrzeb i opinii, tworzenia więzi emocjonalnej, budowania autorytetu i oczywiście sprzedaży
  39. Jacek Dyrc: Dla mnie, jako doradcy kredytowego współpracującego z brokerem oznaczałoby możliwość dzielenia się wiedzą z dużą liczbą osób, a co za tym idzie wielu z nich zostałoby moimi klientami i zarabiał bym dużo dużo więcej niż obecnie.
  40. Justyna Jannasz: byłoby mi łatwiej dostarczać klientom tego, czego potrzebują, miałabym prawdopodobnie większe zasoby i więcej czasu, żeby robić to lepiej, szybciej i efektywniej.
  41. Jakub Woźniak: miałbym więcej klientów, którzy chcą ze mną na stałe współpracować. Czułbym się pewniej odnośnie swojego biznesu.
  42. Dariusz Różycki: pozwala lepiej zrozumieć jego potrzeby i dostarczyć mu dokładnie tego czego potrzebuje 
  43. Michał Karpowicz: to marzenie każdego biznesu. Mojego również.
  44. Bozena Banczyk: zwieksze mozliwosci przekazywanie mojej wiedzy dalej co jest tez rownoznaczne ze zwiekszeniem moich dochodow
  45. Przemysław Kudłacik: musi przełożyć się na większą liczbę klientów. Nie ma wyjścia.
  46. Wojciech Kaczmarski: mozliwość dostarczenia wiedzy i oferty sprzedażowej.
  47. Ireneusz Kaliszkowski:  buduje to naszą markę, wiarygodność i pozwala poznać oczekiwania klientów.
  48. Marek Zwoliński: Zapewniło by mi to pasywny stały dochód. 
  49. Roman Drochomirecki: udział w rynku byłby tajemniczo większy, niż konkurencja mogłaby sądzić.
  50. Andrzej Kawka: Biznes na pewno zyskałby spory potencjał rozwoju
  51. Paweł Przytuła: Wszystko.
  52. Elżbieta Tokarska: zwiększyło sprzedaż bez tak dużego wysiłku, większe dochody, większa satysfacja.
  53. Marcin Stępień: Zyskalbym większą przewidywalnosc obrotów
  54. Michał Andrzejewski: Zwiększyłbym swoje przychody oraz dostawałbym regularnie dużą dawkę dodatkowej energii do działania mając świadomość, że to co robię jest dla kogoś wartościowe
  55. Kacper Kucharski: Baza maili dać może zyski
  56. Felicja Szyba: byłoby wielkie zadowolenie że coś się dzieje i że z tego będą pieniądze...
  57. Jacek Kisilewicz: Zwiększą się moje przychody 2-4 krotnie.
  58. Krzysztof Szewczak: większy dochód